11 november 2008

Huvudet ok och jag fyller det med musik

Idag finns inga spår av migränen, möjligtvis lite extra trött men det kan lika gärna bero på mörkret ute och den täta dimman.

Igår hade jag en helt musikfri dag (förutom 3 sekunder av en dålig version av Till Havs, tack för det Anders) så idag får jag lyssna för igår oxå :-)

Just nu avverkar jag allt av Covenant som finns på Spotify. Sångarens röst är hmm... hur skall jag säga detta utan att det låter snuskigt, hmm... "yummy" är ett lämpligt ord kanske (som män i uniform ungefär :-). Musiken får mig att må bra , lagom skön synthpop som funkar utmärkt att jobba till. Just nu avverkar jag en drös versioner av Call the Ships to Port som jag bloggat om tidigare.

När jag ändå avverkar ämnet musik kan jag rekommendera kitekatts kanal på last.fm, en skön blandning. Väldigt få hoppa till nästa låt där för mig.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: