14 november 2008

Recension kommer

Är för trött för att skriva om filmen jag var på så det får bli i morgon (måste nog göra det innan jag sprättar mitt lbp i så fall :-) ). Men jag var i alla fall rätt nöjd och vi blev inte dödade för att vi råkade prata lite *puh*.

Nu dags att slå igen de blå/gröna (ingen aning vilken färg mina ögon har egentligen). Passet säger blå men tittar man på denna bild så undrar jag hur de definierar blått.


(bilden en del av ett foto taget av Kent Ola Lännerö, ni känner säkert igen bilden)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen en tjusig bild.
Fotografen känner jag dock till.
En kvinno tjusare ut i fingerspetsarna:)

Béatrice Karjalainen sa...

Kanske det, jag känner honom bara rätt så ytligt. Han har fotat min ena son och mig några gånger och vi snackas vid emellanåt (mest om paddling nu för tiden). Vi bodde rätt nära varandra för några år sedan.