12 februari 2009

Vintermössan, bildutmaning

Jag kommenterade noterats Bloggyinlägg om hans mössa och det det blev en utmaning av det hela, vem har den fulaste vintermössan?Här är mitt eget bidrag. Sytt av mitt ex efter ett medeltida bödelshuvemönster, han skippade tyget som skall hänga bak i nacken. På insidan är det fårskinn för öronen som blir supervarmt. Han satte ett kantband runtom och en färgglad matchande snodd att knyta under hakan. Den är itne den vakraste mössan på jorden men så varm och skön att jag ändå inte kan låta bli att ha den på mig.






Så kom igen nu visa era vintermössor och skriv någon rad om dem. Ni får ju givetvis visa upp fina vintermössor oxå.

Länka hit och tagga gärna inlägget med Vintermössa-09 så går de att hitta igen.

Uppdatering: Noterat postade sitt bidrag på Bloggy

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

5 kommentarer:

eatfrog sa...

haha ja det var mig en jäkla ful mössa. ;D

Béatrice Karjalainen sa...

Nå vad har du för mössa då?

eatfrog sa...

en jättevanlig stickad modell, som inte ens är särskilt varm.

Béatrice Karjalainen sa...

Man måste ha en ful mössa för att hålla sig varm :-)

Anonym sa...

Tyckte den var tuff jag :)