20 februari 2009

Kattskrälle

Jasha har tuggat sönderladdaren till min nya laptop (kardborrebandet som sitter på den har varit lite för lockande) så nu kan jag inte ladda den datorn. Får sitta vid min gamla X300:a istället. Förvisso njuter jag av att flyga fram över det sköna tangentbordet men upplösningen på skärmen är inte den bästa och jag har flera filer jag är i behov av på den andra datorn. Som tur är ligger det mesta jag skall jobba med i helgen på min usb-disk. Lite sur på lillskrutten just nu. Ny sladd anländer i slutet av nästa vecka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm. Vår katt gillar också ett kardborrband som sitter på sladden till vår dator, men än så länge har hon låtit bli att tugga på själva sladden. Kanske läge att ta bort kardborrgrejset... :-)

Béatrice Karjalainen sa...

Vet inte om han verkligen tuggat på sladden eller om han sparkat med baktassarna när han hållit fast kardborrebandet. Nästa sladd som kommer får sitt kardborreband bortstrippat direkt.

Anonym sa...

Baccus älskar också sladdar. Han har kapat ett antal för oss genom åren, ett under bara att han klarat sig från att bli grillad..
/Magda