16 februari 2009

Vilken förolämpning

Testade vilken sorts blogg har har enligt Blogmap. Hittade länken på Bloggy.

Jag är en Blondinbellabloggare påstår den, vad i h-e vi har väl knappast någon likhet mellan våra bloggar. Vilken förolämpning.
Har självförtroende som få och nöjer sig bara med att vara nummer ett. Pälsbeklädd Bambi på hal is.

Självförtroende ja men på hal is knappast och definitivt inte en Bambi i päls. Men det känns skönt att även Tommy k Johanssons blogg om datorer & Internet får detta epitet.

Det är ju nästan så jag funderar på att sluta skriva. Men om jag skriver som Blondinbella borde jag ju kunna bli jättestor, så mina 30+ stadiga läsare är alldeles för få ;-)

Vad blir du?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev Vimmelmamman och det tycker jag nog kan stämma lite. :)

Anonym sa...

Jag är inte helnöjd med mitt resultat heller.

Ann sa...

Ja jävlars...
"Gulligt rosa med rosetter och romantiska rosor. Har även en viss förkärlek för Hello Kitty och spetsar. " Blev jag dömd utifrån bamsebilden?

Anonym sa...

Jag blev en Husmusen-bloggare :-)