06 februari 2009

Skulle vilja ha en till

Ser på bilderna på ursöta, gulliga, charmiga och supermysiga Alishan hos Millifiore (klicka på länken och se hans foton) och hjärtat bara smälter. Kan ingen jag känner ge ett hem till honom så jag får träffa honom. Hade så gärna låtit även Alishan flytta hem till oss men jag är rädd att sambon då skulle flytta ut tyvärr.

Allergisk mot katt, kanske kan du ha en sibbe, många allergiker tål dem så varför inte fara och testa om du klarar av dem?

Ett kort jag tog på honom när jag var där kommer här:

S*Millifiore Alishan af lux (så fint namn)


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

emster sa...

OH SÅ SÖÖÖT!

Béatrice Karjalainen sa...

Du skall inte ha en kisse, han är sååååå mysig. Valde mellan honom och Jasha kan man nog säga. Blev Jasha för att han bodde närmre och hade kortare leveranstid plus att barnen tyckt så mycket om honom.