10 februari 2009

Sabbat bloggen :-(

Något har gått tokfel i min mall, så plötsligt är min meny till höger nerskjuten till längst ner. Men jag letar i koden vad som kan ha hänt. Jag har lekt med ändringar i bloggpost sidfoten men det skall ju inte påverka menyn. Helskumt.

Uppdatering 1: Nu funkar menyn igen men jag lyckades med konststycket att ta bort hela min bloggpost sidfot så det inte går att kommentera mm längre. *Suck* Backupfilen ligger hemma.

Uppdatering 2: Nu funkar det igen. Dags att göra säkerhetskopia och sen försöka göra det jag skulle en gång till.

2 kommentarer:

Kerubmamman sa...

Hej!
Ursäkta om jag kommer och klampar på så här. Men skulle du vilja vara med i en bildutmaning?

http://kerubmamman.blogspot.com/2009/02/bildutmaning.html

Mvh
Kerubmamman

Béatrice Karjalainen sa...

Om du hade bemödat dig med att läsa några rader ner hade du sett att jag redan gjort den.