16 juni 2015

#uppochhoppaijuni 16 - Drömträning

Idag i #uppochhoppaijuni handlar ämnet om drömträning.

Om jag skulle se till gruppträning så är det nog ett BodyCombatpass där allt bara flyter på, där rörelserna sitter och musiken verkligen peppar. Men nu var det ju en evighet sedan jag körde BC så istället svarar jag kring det jag faktiskt gör.

24 grader varmt, lätt mulet, en lätt bris, torr mark i skogen/på fjället, jag i linne, kortbrallor/vandringskjol och inget som väntar hemma, inga tider att passa. Prova mig fram i skogen, se var alla stigar tar slut. Fåglarna kvittrar, myrarna doftar fantastiskt och benen får gå i sin egen fart, hjärnan har fått ta paus, det är bara jag och skogen/fjället. Det är de absolut bästa träningspassen. Jag går, joggar, rushar allt vad jag kan nerför en backe. Jag hade nästan en sådan dag igår, det var värmen och rätt kläder som saknades men njöt gjorde jag.
Ett träningspass innan caminon, gick in mina skor som jag sedan knappt använde

Inga kommentarer: