02 april 2009

Ont i magen

Jag är redan nu lätt panikslagen över det faktum att min uppsägningstid tar slut 1 juli och att jag riskerar att bli arbetslös och gå på a-kassa. Och när jag läser sådant här i SvD och E24 får jag ännu mer ont i magen. Nu tror jag förvisso inte det skall bli några problem, har bloggat här en arbetslöshetsperiod förut men däremot kan ju Pricerunners Filmblogg bli ett problem. Men i värsta fall får jag väl återgå till att skriva mina filmrecensioner här i bloggen igen, om de nu inte anser att min blogg förhindrar jobbsökande.

Måste få ett jobb före 1 juli, jag måste, men det är ont om tjänster att söka just nu.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Tina sa...

Länken till ena sidan funkade ej. Men vad? Detta är ju sjukt! Tappa a-kassa för att man skriver dagbok typ? Nu går det för långt.

Béatrice Karjalainen sa...

@Tina Jag har fixat länken nu det var en 4:a som hade trillat bort ur URL:en.

Anonym sa...

Det leder väl bara till att ännu fler bloggar anonymt. Och som en kille skrev, får arbetslösa inte jobba ideellt som tränare i knattelag, eller som jourhavande kompis åt BRIS etc?