03 mars 2009

Summering av dagen, för lite gjort

Blev inget städat (eller jo jag plockade undan lite i sovrummet) men jag har tvättat och kört diskmaskinen i alla fall så jag är inte helt hopplös i alla fall. Gör ett nytt försök med städningen i morgon :-)

Barnen var hos var sin kompis och jag var hemma och lyssnade på slutpläderingarna i TPB-rättegången. Vincent blev hemlevererad vid tre och en timme senare hämtade vi Herman och for till Elon för att kolla på kyl/frys. Det är svårt att hitta ett stort nog till ett nog lågt pris :-)

Sent om kvällen blev jag utsparkad av @joakimtrolle och tog mig iväg till skidspåret. Glömde musik idag oxå och mina tankar stack iväg och plötsligt gled en helt svartklädd åkare ikapp mig och skrämde nästan livet ur mig.

Nu skall jag ta mig en macka.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: