02 november 2008

*Trött*

Kom i säng kring halv 2 i natt. Vet inte vad jag gjorde sista timmen efter att han jag pratade med sa godnatt men jag läste väl andras bloggar och slösurfade lite, hoppades en kompis som var på fest skulle drälla in och gå online för lite prat men icke. Emil som sover över här hoss oss är en morgonpigg unge så kl 8 kom Vincent in och upplyste mig om att det var dags att kliva upp och duka fram frukost. Det var sambons tur, jag klev upp i går morse men sambon var visst halvdöd (vet inte när han kom i säng, han spelar SId Myers Civilization just nu, bara en turn till sedan skall jag sova) så det gick inte få liv i honom.

Nu har barnen ätit frukost, för mig är det för tidigt ännu. Men hoppa in i duschen kan jag ju göra och försöka vakna till för sen är detg väl dags att börja planera dagens aktiviteter. Men först skall jag lyssna klart på lite musik. Plötsligt känns en sådan där radio att ha i duschen som en måste-ha-pryttel tillsammans med en FM-sändare till Mp3-spelaren.

Inga kommentarer: