15 maj 2009

Jippie och nej nej nej

Min snälla bil gick igenom besiktningen utan problem, det är ju trots allt en Toyota de bara går och går... Så nu kör jag lagligt igen, borde komma ett nytt skattemärke också antar jag.

Surfade in på www.depechemode.com för att kolla set list för de spelningar som varit hittills och möts av ett meddelande att 4 konserter blivit inställda:
May 16th Bucharest, Romania, Izvor Park
May 18th Sofia, Bulgaria, Vasil Levski Stadium
May 20th Belgrade, Serbia, USCE Park
May 21st Zagreb, Croatia, Arena

Får innerligt hoppas att Dave tillfrisknar innan det är dags för spelning i London 30 maj.

Har nu gjort en playlist för spelningen som var i Tel Aviv (minus Esques som är bonusspår i boxutgåvan och inte finns på Spotify) i alla fall. Och när jag letade fram låtarna hittade jag Symphonic Music of Depeche Mode. Lyssna och njut.

Håll tummarna för att konserten blir av.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: