05 juni 2009

Dag 66 i jobbexil, husfixardags

66Tråkväder ute och det är perfekt för idag skall jag städa lite och framför allt tömma rum som skall bli fixade ikväll. Sambon är ju borta på fest idag så jag får göra allt själv (med barnens hjälp hoppas jag). Så idag blir det inte mycket datortid och ingen motion. När jag tar paus kommer jag nog göra det med min bok snarare än vid datorn.

Än så länge fanns det inga intressanta platsannonser ute, skall kolla Lokus medan jag äter frukost. Har två som ligger och väntar på att bli skriven men tänker strunta i det fram tills efter jag får höra hur det går med de 2 jag varit på intervju hos. Visst får man göra så va. De skall vara inne 23 juni.

Min recension av Djävulens fjäder av Minette Walters publicerades på pocketblogg.se nu på morgonen.

Men nu skall jag skriva Piratbrallaninlägget som inte skrevs igår eftersom jag inte hade batterier i vågen. Däremot är måtten och fotot från igår.

Sen får jag väl äta en omelett till frukost, min oerhört omtänksamma sambo tog det sista brödet till frukost i morse (han brukar inte äta frukost hemma).

Inga kommentarer: