06 juni 2009

Röstkorten framlagda

Någon gång mellan 8-21 i morgon skall jag ta mig till Hildursborg och rösta. I år lutar det åt att lyssna till min gräsmatta som tydligt indikerar åt ett visst håll, dvs på ett parti med maskrosor. Tydligen skall flera av mina bekanta också göra det har det visat sig de senaste dagarna.

Rösta du också! På vad skall inte jag lägga mig i (även om jag ju gärna ser att de borgeliga får så lite röster som möjligt) men jag tycker det är viktigt att man låter sin röst bli hörd.

Läs även andra bloggares åsikter om

2 kommentarer:

Anonym sa...

Röstade första dagen man kunde bara för att inte kunna påverkas av partiernas "sista" dagars röstfjäsk.
Röstade efter min åsikt och inte efter partiernas fagra löften.

Peter Parnes sa...

Det viktiga är att folk kommer ut och röstar.

(sedan tror jag inte jag hamnar i gruppen med maskrosor;))