15 juni 2009

Mer bokusknarkande

Beställde lite mer kursböcker. Nu kommer aldrig Bokus ge mig bra boktips igen :-)
7 st chick lit
Babbeldrottningen av Meg Cabot
Sängläge av Sarah Bilston
Storlek 37 : en roman av Denise Rudberg
Beatriz och himlakropparna av Lucia Etxebarria
Den jag ville ha av Sheila O'Flanagan
Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra) av Martina haag
Under Täcket : Om Skor, Hur Man Bor Och Plantor Som Gror, Filmavtal, Kärlek.. av Marian Keyes
samt en lad lit Fallhöjd av Nick Hornby

Plus två böcker till:
Under det rosa täcket av Nina Björk
Myrrha av Ulrika Kärnborg

Alla i pocket :-)

Och jag ser just nu på en film Mean Girls, värsta sortens college-film, såg en igår också en Queen Sized, innan den här sommaren är slut kommer min hjärna hinna smälta och jag kommer komma på nya jobbet som en rosaklädd lallande blondin i Guccidräkt och Pradaskor med en Mullberry hängandes vid armen. Ihhhh.....

Måste hitta något annat att titta på för denna är så otroligt pinsam att jag skruvar på mig hela tiden. Eller så får jag väl läsa lite.

Hela hösten skall jag frossa i skräck för att balansera upp denna tuggummirosa sommar.

Böckerna är inlagda på att-läsa-listan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Erica sa...

Åh vad du är rolig! Tuggumirosa, det säger ju en hel del :-)

Béatrice Karjalainen sa...

@Erica Du kommer märka hur alla blogginlägg börjar handla om smink, kläder och annat ytligt snart och så gör jag om bakgrunden till rosa.