10 juni 2009

Problemet analyserat, dissekerat och löst

Jag har nytt jobb!!!

Lönen fick avgöra och det att jag just nu inte riktigt känner för att vara konsult men vem vet någon gång senare kanske jag kan vara det igen.

Börjar dock först efter sommaren eftersom det inte funkar att börja precis när alla går på semester. Så det blir som förra året en sommar på a-kassa. Men det går att leva med.

Vad skall jag göra då? Jo jag skall vara system- och verksamhetsutvecklingssäljare på Exait.

Läs även andra bloggares åsikter om

10 kommentarer:

zzeezz sa...

Vad kul att höra.
Grattis.
det visar sig att om man bara inte ger upp så går det tillslut.
Det var kul att läsa hur du höll humöret uppe och inte grävde ner dig med att oroa dig.

Erica sa...

Grattis Beatrice!
Jag har följt dig ett tag och hållt tummarna för att du ska lyckas hitta ett jobb. Så, ett stort Grattis till dig och ditt nya jobb. Grattis till en lång ledig sommar, med vissheten om att du börjar något nytt i höst! / Erica

Erik sa...

Stort grattis! - Måste kännas härligt!

missj sa...

Oj så roligt! Jättegrattis! :D

Ann sa...

Men vad härligt! Och att ha två att välja emellan! En trevligt problem, minsann! Jo, när man vet att det kommer pengar, så kanske a-kassan är lite lättare att leva med. Grattis till ditt nya jobb!

Anonym sa...

Gratulerar till nya jobbet! Hoppas du ska trivas!

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Det var verkligen galet omständligt att kommentera här...

Tina sa...

Åhh....mitt ex jobbar där :)

Nell med gänget sa...

Härligt, du har definitivt gjort rätt val mellan jobben :-)
Grattis vännen och njut nu av den härliga sommaren (som visst skall komma, jag har beställt det ;-) )

Vi hörs